Monolog
Monolog
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
  • NELER YAPIYORUZ
    • CANLI YAYIN ve VİDEO


      • SOSYAL MEDYADA CANLI YAYIN
      • CANLI YAYIN İÇİN EKİPMAN ve YAZILIM
      • YAYIN ALTYAPISI KURULUMU
      • CANLI YAYIN EĞİTİMİ ve DANIŞMANLIK
    • DİJİTAL PAZARLAMA


      • GOOGLE ADWORDS
      • INSTAGRAM REKLAM
      • FACEBOOK REKLAM
    • ATÖLYELER


      • DİJİTAL MEDYADA HABERCİLİK (Online)
      • ÖZEL OKULLAR İÇİN DİJİTAL MEDYA
  • KARİYER
  • BLOG
  • İLETİŞİM
  • TEKLİF
×
Search Results

SUNUCU KİRALAMA

Hosting devrinin çoktan kapandığını düşünen kurumsal firmaların tercihi sunucu kiralama veya barındırma şeklinde olmaktadır.

Yüzlerce farklı kurumun web sitesine veya arşivlerine ev sahipliği yapan hosting sistemleri yerine doğrudan sunucu sahibi olmak çok daha güvenli ve özeldir. Sunucunuzda sadece kendinize ait verileri barındırırsınız, hostingde ise birden fazla kurumun verileri ortak bir sunucuda bulunur. Verileri illegal bir saldırıdan etkilenen bir diğer kurum sebebiyle, sizin datalarınızda da hasar meydana gelebilir. 

Tasarım
Kurumunuza özgün, günümüz çizgilerinde, profesyonel ellerde geliştirilen tasarımlar.
Arayüz Kodlama
HTML 5 - CSS3 teknolojilerine, W3 standartlarına sadık, bütün cihazlarla uyumlu arayüz kodlama.
Yazılım
Framework standartlarının özgürleştirici dünyasında PHP ve .NET altyapısı ile geliştirilen profesyonel yazılım altyapısı.
Destek
Proje sonrası ücretsiz teknik destek. 7 gün 24 saat sorularınıza cevap, sorunlarınıza çözüm bulabileceğiniz bir destek ekibi.

REKLAM STRATEJİLERİ 

Facebook Reklamları için ilk adımda ne yapmak istediğimize karar vermek durumundayız. Kampanya amacımızı seçtikten sonra reklamlarımız için bir sonraki aşamada hedef kitle belirleme ve reklam metni oluşturma yönergeleri karşımıza çıkmaktadır. 

FB

Stratejimizi, kampanyadaki amacımızı ve hedefimizi doğru belirlersek, Facebook Reklamları’ndan başarılı dönüşümler elde edebiliriz. Kendimize doğru olarak cevabını veremediğimiz hedefler, bütçemizi boşa harcamamıza sebep olabilir. Başarılı bir reklam stratejisi için; “Facebook Reklamları’nda yakalanan etkileşimleri, hangi mecramıza yönlendirilerek daha net ve pozitif dönüşler alabiliriz” sorusuna çok hassas bir cevap vermemiz gerekmektedir.

REKLAMLAR VE DÖNÜŞÜM

Hedef kitleye Facebook Timeline’ında, Facebook Sağ Sütun’da veya üçüncü taraf mobil uygulamalarda gösterilecek reklamlar ile erişim sağlanabilmektedir. Reklamlarımızda kullanacağımız metinler ve görseller hedef kitle için tetikleyici unsurlar içerdiği sürece tıklama alabiliriz. Reklamın yönlendiği alan ise dönüşüm için etkili rol oynayacaktır.

Stratejisi iyi oluşturulmuş Facebook Reklamları sayesinde hedef kitlenizden başarılı dönüşler alabilirsiniz. 

RAPORLAMA

Facebook gelişmiş raporlar ile reklam stratejilerinize yön vermenize yardımcı olur. Dilediğiniz zaman dilimlerinin raporlarına bakarak reklam dönemlerinizde izleyeceğiniz stratejileri daha net belirleyebilir, kampanyalarınızı iyileştirebilirsiniz. Ayırmış olduğunuz bütçenin analizini rahatlıkla yapabilirsiniz. 

  • Web Tasarım & Yazılım
  • Google AdWords Reklam Yönetimi
  • Facebook Reklam Yönetimi
  • Instagram Reklam Yönetimi
  • Mobil Uygulama Geliştirme
  • İçerik Üretimi ve Yönetimi
  • Dijital İmleme
Monolog | İnteraktif Medya Ajansı

Hesaplanmamış riskler alarak internet yatırımı yapmak istemiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Web Tasarım & Yazılım
  • Mobil Uygulama
  • İçerik Üretimi ve Yönetimi
  • Google AdWords Reklamları
  • Facebook Reklamları
  • Instagram Reklamları
  • Blog
  • Teklif Al
  • İletişim
© Copyright - Azoom Theme
DİKKAT

Kurumumuz herhangi bir sosyal medya platformu için takipçi satışı v.s gerçekleştirmemektedir.
Kurumumuz adına Whatsapp üzerinden iletişime geçen dolandırıcılara kesinlikle itibar etmeyiniz.