Monolog
Monolog
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
  • NELER YAPIYORUZ
    • CANLI YAYIN ve VİDEO


      • SOSYAL MEDYADA CANLI YAYIN
      • CANLI YAYIN İÇİN EKİPMAN ve YAZILIM
      • YAYIN ALTYAPISI KURULUMU
      • CANLI YAYIN EĞİTİMİ ve DANIŞMANLIK
    • DİJİTAL PAZARLAMA


      • GOOGLE ADWORDS
      • INSTAGRAM REKLAM
      • FACEBOOK REKLAM
    • ATÖLYELER


      • DİJİTAL MEDYADA HABERCİLİK (Online)
      • ÖZEL OKULLAR İÇİN DİJİTAL MEDYA
  • KARİYER
  • BLOG
  • İLETİŞİM
  • TEKLİF
×
Search Results
ÖZEL OKULLAR İÇİN

DİJİTAL MEDYADA MARKALAŞMA EĞİTİMİ

Dijital medyada okulunuzu markalaştırmanın püf noktaları
Dünya’nın en büyük açık fuar alanı olan İnternet üzerinden öğrenci ve veliye ulaşım stratejileri
bu eğitimde!

EĞİTİM İÇERİĞİ

STRATEJİK PLANLAMA
Dijital pazarlama planı hazırlama, strateji belirleme yöntemleri.

  • ANALİZ MODELLERİ
    Kurumsal analiz ve rakip analizi için kullanışlı modeller.
  • SÜREÇ MODELLERİ
    Veli ve öğrenci odaklı dijital pazarlama için yol haritaları.
  • HEDEFLEME
    Veli ve öğrenci odaklı kritik hedefleme stratejileri.
  • ANAHTAR KELİMELER
    Özel okul sektörüne yönelik doğru ve etkili odak anahtar kelime analizi ve takibi.

MECRALAR
Dijital dünyanın pazarlama mecralarının kullanım kriterleri.

  • WEB SİTESİ
    Okulunuzun online ofisinin etkili kullanımı.
    • TEKNİK DETAYLAR
      Özel okul web sitesinde olmazsa olmaz teknik özellikler.
    • MOBİL WEB SİTESİ
      Mobil web sitesinin akışı ve kullanım farklılıkları.
    • İÇERİK DİZAYNI VE YÖNETİMİ
      Etkileşim alacak, hedef kitleyi etkileyecek, veli ve öğrenci odaklı içerikler üretmek.
    • HEDEF KİTLEYE GÜVEN VERMEK
      Hedef veli ve öğrenciden en az 1 tepki alabilecek kadar güven sağlamanın kriterleri.
    • TRAFİK AKIŞI
      Web sitesine nitelikli trafik akışı sağlamak.
    • CANLI TAKİP
      Web sitesine gelen veli ve öğrenciyle canlı etkileşim kurmanın, kayıpsız süreç takibi yapmanın detayları.
    • ÖRNEK İNCELEMELER
      Örnek olarak seçilen başarılı ve başarısız özel okul web sitelerinin incelemeleri.
  • SOSYAL MEDYA
    Instagram, Linkedin, Facebook, Youtube ve Twitter
    • SOSYAL MEDYA İÇERİKLERİ
      Sosyal medyada veli ve öğrenci odaklı, etkili içerik oluşturma yöntemleri ve temalar.
    • SOSYAL MEDYA REKLAMLARI
      Platformlara göre reklam türleri ve özel okullar için stratejiler.
    • ONAYLI HESAPLAR
      Kurumsal hesapların onay süreci ve onaylı hesapların avantajları.

  • ARAMA MOTORLARI
    Dijital medyanın patronlarına hızlı bakış.
    • KONUM
      Farklı anahtar kelimelerde okulunuzun gerçek zamanlı konum analizi.
    • ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU (SEO)
      Arama motoru sonuçlarında diğer özel okullardan daha önde görünün.
      • İçerik optimizasyonu.
      • Backlink optimizasyonu.
      • Teknik optimizasyon.
      • Sosyal medya optimizasyonu.
    • ARAMA MOTORU REKLAMLARI (SEM)
      Okulunuz için düşük bütçelerle yüksek gösterim ve etkili geri dönüş alın.
      Google reklam modellerine detaylı bakış.
    • İÇERİK
      Arama motorlarının öncelik verdiği içerik türleri ve hızlı index yöntemleri.
  • DİJİTAL BASIN
    Okulunuz ve etkinlikleriniz dijital yayıncılar tarafından fark edilsin.
    • HABER SİTELERİ
      Haber sitelerinde okulunuzu ve etkinliklerinizi haber yaptırma yöntemleri.
    • HABER AJANSLARI
      Haber ajansları aracılığıyla okulunuzun haberlerini servis ettirme yöntemleri.

  • UYGULAMA MARKETLERİ
    Popüler uygulamaların kullanıcıları okulunuzu fark etsin.
    • KURUMSAL MOBİL UYGULAMA
      Sadece kendi velileriniz ve öğrencileriniz değil, bütün hedef kitlenin kullanacağı bir uygulama inşa etmek.
    • 2. ve 3. PARTİ UYGULAMALAR
      Popüler mobil uygulamalara okulunuz için reklam verme yöntemleri.

  • DİĞER MECRALAR VE İŞ BİRLİKLERİ
    Özel okul sektörüne hitap eden indeks sayfaları, influencer işbirlikleri yapmanın kolay ve düşük maliyetli yolları.

REKLAMLAR

  • DİJİTAL REKLAM TÜRLERİ
    Reklam türleri ve kullanım alanları.
  • REKLAM METİNLERİ
    Veli ve öğrenci odaklı, kısa ve etkili reklam metinleri oluşturmak.
  • GÖRSEL REKLAMLAR
    Veli ve öğrenci odaklı görsel reklamlar oluşturmak. Görsel reklamlarda hedefleme ve mutlaka dikkat edilmesi gerken püf noktalar.
  • VİDEO REKLAMLAR
    Veli ve öğrenci odaklı video reklamlar oluşturmak. Video reklamlarda hedefleme ve video reklamlarda mutlaka edilmesi gerken püf noktalar.
  • REKLAMDA A/B TESTİ
    Alternatif reklamlar ve reklamlarda veli, öğrenci deneyimi ölçümleri.
  • GÜÇLÜ REKLAM SERVİSLERİ
    Özel okulların kullanabileceği, Google AdWords’ün güçlü rakipleri.

MARKETING

  • KAYIT ORTAKLIKLARI
    Öğrenci kaydı getirecek ücretsiz marketing stratejileri.
  • E-MAİL MARKETING
    Veli ve öğrencinin mail kutusuna girebileceğiniz yasal ve dönüşümü yüksek mail marketing stratejileri.
  • YENİDEN PAZARLAMA
    Veli ve öğrencilere okulunuzu unutturmayacak ve etkileşime ikna edecek modeller.

İTİBAR YÖNETİMİ

  • NEGATİF YORUMLAR
    Arama motorları ve sosyal medya hesaplarında okulunuz hakkında negatif yorumlar ve müdahale stratejileri.

ARAÇLAR

  • ANALİZ
    Analiz süreçlerinizi kolaylaştıracak analiz araçları.
  • RAPORLAMA
    Okulunuzun dijital büyüme periyodunu kayıt altına alabileceğiniz, grafiklere dökebileceğiniz raporlama araçları.
  • TASARIM
    Okulunuzun dijital dünyada fark yaratmasını sağlayacak tasarım araçları ve kullanımları.

HEDİYELER

  • KOLEJİNİSEÇ
    Bütün katılımcılara 6 aylık KOLEJİNİSEÇ Özel Okul Tercih Platformu Premium Üyeliği.
  • ANALİZ
    Okulunuzun dijital mecralarının ücretsiz dijital pazarlama analizi.
  • SEO DANIŞMANLIĞI
    Özel okul web siteniz için 6 ay ücretsiz arama motoru optimizasyon danışmanlığı.
  • %50 EĞİTİM İNDİRİMİ
    Bir sonraki Monolog Medya eğitimi için %50 indirim kartı.

ETKİNLİĞE DAHİL OLAN HİZMETLER

  • KATILIM SERTİFİKASI
  • ATIŞTIRMALIKLAR VE SICAK İKRAMLAR

Dijital medyada okulunuzun yıldızı parlasın.

Kendinizi doğru şekilde ve rakiplerinizden bir adım daha önde konumlandırın.

Bu eğitim sayesinde dijital medyada okulunuzu doğru şekilde konumlandırma ve hedef kitleye etkili ulaşım stratejilerine hakim olabilirsiniz.

DİJİTAL MEDYAYA

DOĞRU STRATEJİLERLE HÜKMEDECEKSİNİZ

Bu eğitimden sonra
özel okul sektörüne özgü dijital medya planlama stratejilerine %100 hakim olacak,
kayıt başvurularınızı arttıracaksınız!

KAZANIMLAR

Bu eğitimle birlikte:

  • Dijital medyada okulunuz için rahatlıkla stratejik fikirler geliştirebilecek, hayata geçirebileceksiniz.
  • Doğru analiz ve doğru veli/öğrenci hedeflemeleri yapabilecek, minimum bütçelerle maksimum geri dönüşler alabileceksiniz.
  • Dijital medya enstrümanlarının teknik ve pratik uygulamalarına hakim olacak, çalıştığınız ajansları ve kişileri yönlendirebileceksiniz.
  • Okulunuzun sosyal medya hesaplarını doğru ve etkili kullanabilecek, hedef kitlenizin sizi takip etmesini ve takipte kalmasını sağlayacaksınız.
  • Arama motorları ve Google algoritmalarına tam anlamıyla hakim olacak, rakip okullardan önce sıralamaya girmek için pratik çözümler geliştirebileceksiniz..
  • Okulunuzun web sitesi ve dijital mecraları için sürekli ve kaliteli içerik üretmenin püf noktalarını keşfedeceksiniz.
  • Okulunuz için başarılı reklam metinleri ve görselleri oluşturmanın tüm inceliklerine hakim olacaksınız.
  • Veli ve öğrenci deneyimlerini ölçebilecek, içerik ve yayın stratejinizi yeniden şekillendirebileceksiniz.
  • Basın yayın kurumlarıyla okulunuz için etkili iletişim süreçleri geliştirebilecek ve okulunuzun haberlerinin, etkinliklerinin basında çok daha hızlı yer almasını sağlayabileceksiniz.
  • Veli ve öğrencilerin okulunuza yaptıkları dijital dönüşleri analiz edebilecek, kurumsal stratejinizi bu dönüşlere göre yeniden revize edebileceksiniz.
  • Kayıt dönemlerinde web siteniz ve diğer dijital kanallarınız üzerinden daha fazla ön kayıt alabileceğiniz süreçler hayata geçirebileceksiniz.
  • Kısa sürede en hızlı şekilde yeni kayıt kazandıracak stratejilerin püf noktalarını öğreneceksiniz.
  • Dijital medya pazarlamada mutlaka kullanılması gereken analiz, raporlama ve tasarım araçları yakından tanıyabileceksiniz.
  • Uygulama marketlerde olması gereken uygulamaları öğrenecek ve bu uygulamaları birer kayıt kanalı olarak nasıl etkili kullanabileceğinizi keşfedeceksiniz.
  • Okulunuz için dilediğiniz 6 ay süresince kullanabileceğiniz, analiz ve seo danışmanlığı hizmetlerine ve okulunuz için Kolejiniseç premium üyeliğine ücretsiz sahip olacaksınız.
KİMLER KATILMALI?

Eğitime; dijital medya planlama ve pazarlamaya ilgi duyan, bu alanda bir başlangıç yapmak isteyen veya tecrübelerine farklı bir bakış açısı katmak isteyen herkes katılabilir. Fakat bu eğitimin genel çerçevesi özel okulların dijital konumlanmasına yöneliktir ve eğitim sırasındaki bütün sunumlar, örneklemeler veli ve öğrenci hedefli olarak gerçekleşmektedir. 

Eğitimden maksimum fayda sağlayacak olan katılımcı kitlesini maddelendirmemiz gerekirse, aşağıdaki kriterlere sahip olan bireyler katılım sağlayabilirler.

  • Özel eğitim/öğretim kurumlarının kurumsal iletişim departman çalışanlar.
  • Özel eğitim/öğretim kurumlarının tanıtım/pazarlama departmanlarında çalışanlar.
  • Özel eğitim/öğretim kurumlarının IT departmanlarında çalışanlar.
  • Özel eğitim/öğretim kurumlarında kurumsal iletişim, tanıtım/pazarlama, IT departmanlarında görev almak isteyen mezun ve yeni mezunlar.
  • Özel eğitim/öğretim kurumlarının yöneticileri veya bu kurumlarda yöneticilik kariyeri yapmak isteyenler.
  • Özel eğitim/öğretim kurumu açma hedefi olanlar.
  • Okulunun dijital marka değerini yükseltmek isteyenler.
  • Okulunun dijital basın ilişkilerini kurmak isteyenler.
  • Okulunun dijital kayıtlarında başarıyı yakalamak isteyen özel eğitim/öğretim yöneticileri
  • Eğitim pazarlamasına ilgi duyanlar.
ŞİMDİ KAYIT OL
ZAMANI YAKALA!

Eğitimin bütün katılımcılarına diledikleri zaman kullanabilecekleri
6 aylık; arama motoru optimizasyonu danışmanlığı, kurumsal dijital medya planlama analizi
ve KOLEJİNİSEÇ Premium Üyeliği

hediye!

ÖN KAYIT FORMU

KAYIT OL
KATILIM DETAYLARI
Etkinlik Detayları
Etkinlik Akışı

Sunum: Cüneyt Polat
Mühendis - Medya ve Dijital Medya Uzmanı - Analist - Konuşmacı
Konuk Konuşmacı:
Yunus Emre Gedikli
Mentör - PMP - Eğitim Yöneticisi ve Danışmanı
Konuk Konuşmacı: Yunus Becit
Papillon Dijital Medya Ajansı Kurucu Başkanı
Konuk Konuşmacı: Uğur Tılıkoğlu
Mayadem Teknoloji Genel Müdürü

Eğitim Tarihi:
Eylül 2019

Eğitim Saati: 10:00 - 18:00
Eğitim Adresi: Google Dome İstanbul
Yeşilce Mahallesi, Dalgıç Sk. No:3, 34418 Kağıthane/İstanbul
Harita
Kontenjan: 40

10:00 - 10:15: Kısa Tanışma
10:15 - 11:15: Stratejik Planlama
11:15 - 11:30: Ara
11:30 - 12:30: Mecralar
12:30 - 13:10: Öğle Arası
13:10 - 14:10: Mecralar
14:10 - 14:20: Ara
14:20 - 15:20: Mecralar ve Örnek İncelemeler
15:20 - 15:30: Ara
15:30 - 15:40: Reklamlar ve Marketing
15:40 - 15:50: Ara
15:50 - 16:50: Dijital Eğitimde Oyunlaştırma
16:50 - 17:00: Ara
17:00 - 18:00: Araçlar & Soru Cevap

Notlar:
Eğitim saati soru cevap uzunluğuna göre + 15 dakika kadar uzayabilir.
Atıştırmalıklar ve sıcak ikramlar ücretsizdir.

Ön kayıt formunu doldurduktan sonra katılım şartları ve ücretlerle ilgili detaylı bilgiler mail adresinize iletilecek, kayıt onayınız için temsilcilerimiz en kısa sürede size dönüş sağlayacaklardır. Telefon onayınız sonrasında eğitim kaydınız gerçekleştirilecektir.

Sorularınız ve katılımla ilgili telefon desteği için: 
0850 840 1 555

Copyright© 2017 Monolog Medya Bilişim Eğitim Reklam ve Org. Ltd. Şti. | Tüm Hakları Saklıdır.
DİKKAT

Kurumumuz herhangi bir sosyal medya platformu için takipçi satışı v.s gerçekleştirmemektedir.
Kurumumuz adına Whatsapp üzerinden iletişime geçen dolandırıcılara kesinlikle itibar etmeyiniz.