Web sitenizde yer alan veya interaktif medya planlamanızda kullanacağınız içerikler fazlasıyla önemlidir. İçerik üretimi interaktif medya planlamanın önemli bir parçasıdır. İçi boş reklam kurumunuza negatif bir bakış açısı oluşmasına dahi yol açabilir.

İçerik üretim süreci içerisinde analiz, içerik oluşturma ve yansıtma gibi üç farklı ve önemli aşama yer alır.

Tasarım
Kurumunuza özgün, günümüz çizgilerinde, profesyonel ellerde geliştirilen tasarımlar.
Arayüz Kodlama
HTML 5 - CSS3 teknolojilerine, W3 standartlarına sadık, bütün cihazlarla uyumlu arayüz kodlama.
Yazılım
Framework standartlarının özgürleştirici dünyasında PHP ve .NET altyapısı ile geliştirilen profesyonel yazılım altyapısı.
Destek
Proje sonrası ücretsiz teknik destek. 7 gün 24 saat sorularınıza cevap, sorunlarınıza çözüm bulabileceğiniz bir destek ekibi.

İÇERİK ANALİZİ 

Benzersiz içerik üretmek önemlidir. Aynı sektördeki firmaların web sitelerinde veya interaktif medya planlama enstrümanlarında birbirleyle aynı doneleri kullanmak adına yarıştıklarını görüyoruz. Bunun sebebi içerik analizi yapılmadan bir içerik oluşumuna gidilmiş olmasıdır.

Rakiplerinizin kendilerini nasıl yansıttıkları önemlidir. Rakip analizi sonrası üretilecek içeriğinizle, analiz sürecinden geçmeden üretilmiş içerikleriniz arasında büyük farklar ortaya çıkacaktır. İçerik analizinin amacı, sizi içeriğiniz ve hedef kitleye sunumunuzla diğerlerinden farklılaştırmaktır.

business

İÇERİK OLUŞTURMA

Analizler sonrası, tamamen kurumunuza özgü ve sizi diğerlerinden farklı bir şekilde yansıtacak, hedef kitlede “evet burada başka bir nüans var” algısı uyandıracak bir üretim sürecine girilir. Bu üretim sürecinin, metinler ve imajlar başta olmak üzere, kullanım alanına göre değişim gösterecek birçok unsuru vardır. 

İçerik üretim süreci, bir klavye ve yazı yazmasını bilen bir birey birlikteliğinden çok daha fazlasını ifade eder… 

İÇERİK YÖNETİMİ

İçerik revizeleri, dönem içerikleri ve sürekli içerik girişlerinin işletildiği süreçtir. Arama motorları açısından içerik sürekliliğinin önemi büyüktür. İçerik süreci sürekli olan kurumların arama motoru indexleri ve PR değerleri daha yüksek olmaktadır. Bu durum içeriklerinizin arama motoru üzerinde daha kolay bulunabilmesini sağlayacaktır.